torsdag 1 december 2016

Testar soppa


Som Buzzador har jag återigen haft förmånen att få testa produkter. Att hitta Keldas soppor var ingen match, men Skyrs nya produkter var en större utmaning som jag ännu inte har lyckats med.


Men åter till Keldas soppor! Jag fick chansen att testa två olika varianter, men det blev en utmaning när jag stod framför butikshyllan, då det visade sig att det car väldigt få av alla varianter som inte innehöll vitlök. Till slut valde jag sparrissoppan som även sambon kan äta och Tex Mex tomatsoppan. 


Idag åt jag och bonussonen av Tex Mexsoppan, men ingen av oss var riktigt med på hur mycket drag det skulle vara i soppan. Den var väldigt god och passade bra idag när temperaturen låg på minussidan och inte bara värmen när man tillagade utan även hettan i kryddningen slog igenom.

Jocke åt sin soppa med smulade nachochips, medan jag förutom det blandade i svarta berlugalinser, oliver och avokadotärningar. Gott och det kändes inte på smaken att det var en färdig soppa som enbart värmdes upp.


#keldasopporbuzz #Kelda #Buzzador

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar