onsdag 29 april 2015

Suverän sport-BH



 Buzzador har jag och en kompis fått chansen att testa en varsin sport-BH från Pierre Robert. Det är den skönaste och mest följsamma sport-BH jag har använt på mycket länge. Även för mig som storbystad håller den allt på plats och det är slut på värkande bröst efter ett träningspass. 


Dessutom kan jag, när jag använder den, träna tämligen obehindrat då allt hålls på plats som det ska. Det känns också att materialet andras bra och det är inget som skaver på jobbiga ställen. Köp den!


BH-n är också väldigt lättvättad och lukten går ur bra. På grund av min allergi har jag tyvärr inte kunnat testa Pierre Roberts sport-BH ute än, men jag är säker på att den fungerar lika bra där.


#pierrerobertbuzz #pierrerobert #dagensoutfit #buzzador


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar