måndag 14 oktober 2013

Härliga kläder

Nu har jag varit igång med kläderna från Capri Collection ett tag och jag ångrar inte att jag tog chansen. Så otroligt härliga kläder och de allra flesta hittar ju något de verkligen gillar. Själv tycker jag det är så härligt att ha hittat ett märke där jag vet att jag kan ha en och samma storlek i stort sett över hela linjen. Även om jag verkligen gillar det mesta så har jag fått en klar favorit. Det är det underbart sköna poncho som passar lika bra till att få lite extra värme på jobbet som att ha på festen när man vill tillsätta lite färg. Dessutom känner jag mig så fin i den! Du hittar ponchon här http://www.capricollection.com/p/4201/eloise-poncho-ruby-red


Du kan också läsa mer, bläddra i en katalog eller hitta andra härliga plagg på www.capricollection.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar