fredag 27 september 2013

Vardagslyx

De senaste dagarna har det verkligen känts att hösten har kommit på allvar och både idag och igår fick jag (och alla andra också för den delen) börja skrapa rutor igen... Samtidigt har himlen varit klarblå och solen har tittat fram, men så fort man kommer ut har det bitit till rejält. Kylan kom förvisso rätt sent i år, men den kom snabbt... 



Jag har försökt få ihop lite mer svamp och idag även tranbär för jag är inte säker på att det blir så många fler skogsutflykter efter jobbet i år. Det blir så fort mörkt att man knappt hinner ut innan det blir för skumt i skogen. 




Men blir det för kallt ute har jag ändå göra! Jag är numera återförsäljare för Capri Collections sköna och fina kläder. Det går alltså utmärkt att boka en visning med mig. Gå in och titta på deras hemsida www.capricollection.com så finns det bläddringsbara kataloger där.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar