söndag 23 juni 2013

Midsommaren i bilder



Årets midsommarafton firade jag på Järvzoo och hade bland annat förmånen att få se små alldeles nya loungar. På eftermiddagen var jag en sväng hos mamma och pappa, men kvällen ägnades åt en film, men jag lyckades även se lite av den vackra midsommarnatten.






Midsommardagen ägnades åt en försmak av semestern. Jag umgicks hela dagen med herr och fru Subäck och vi hade en härlig dag som inleddes med auktion i Huskölen, fortsatte med grillning och underbart god mat i Karlstrand samt avslutades med läcker jordgubbstårta på Pilgrimmen i Kårböle. Med mig hem - förutom några auktionsfynd - hade jag ett knallrött och bränt ansikte. Såg verkligen ut som en seriehjälte med min röda "mask" runt ögonen. Så skönt att det har börjat lägga sig lite idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar