måndag 3 december 2012

Kul att testa nåt nytt...

Jag är ju som många redan vet en Buzzador (läs mer här), det vill säga att jag får möjlighet att testa olika produkter och tala om vad jag tycker om dem. Och det slutar inte med det, mina vänner får också testa produkterna och tala om vad ni tycker... Den här gången har jag fått chansen att testa en ny Doveprodukt för känslig hud. Därför kommer jag också att anordna en tävling här på bloggen så att du som läser den också kan få chansen att testa.



Jag återkommer så snart jag har fått produktpaketet med vad jag tycker och om hur tävlingen kommer att gå till.

Så här skriver Dove själv om produkten jag ska testa. Under årets kalla säsonger upplever många att deras känsliga hud blir torr, stram och irriterad.  För att hålla huden mjuk, spänstig och vacker krävs daglig vård. Den nya milda hudvårdsserien från Dove är anpassad till extra känslig hud. 
Att rengöra huden är nödvändigt, men det kan även göra den torr och känslig. När hudens pH-värde rubbas kan det yttersta hudlagret blir irriterat och börja spricka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar