söndag 28 oktober 2012

En fotodag

Tänk så lätt det är att hitta på allt annat än det man borde göra... Visst jag är inte riktigt frisk ännu, men jag är tillräckligt frisk för att orka läsa - den andra deltentan ska vara inlämnad 16 november - men idag har jag verkligen gjort allt annat.

Jag har varit sugen på att göra canvastavlor av nägra av korten från Palestina, men har inte kommit mig för. Idag tog jag så tag i det & det var inte så dumt för smartphoto hade 40% på alla canvas - du hinner också utnyttja det om du vill för rabatten gäller tom 29/10 - kanske en bra julklapp (rabattkod smart9043). När jag ändå var igång blev det även julkort & då upptäckte jag att det var 30% även på sådana om man beställde 20 st eller fler - läs mer här. För att kunna använda båda erbjudandena måste man göra separata beställningar.

Så inom kort kommer jag ha två nya canvas på väggen här hemma & då återstår platsfrågan. Så på grund av platsbrist har jag två canvas till salu - kanske en julklapp?


Priset är 250:- styck och måtten är 30x20 mm. Större bilder går att få mot beskrivning.

Det nya canvaserna som ska upp hemma är:

Men hur julkorten kommer att se ut - det behåller jag för mig själv ett tag - det är ju roligare om det blir en liten överraskning.

Nu hoppas jag bara att jag får tillbaka så mycket ork att jag åka till Anna-Lena imorgon och delta i måncermonin - det blir lite för tråkigt att inte orka  med något av allt det man hade tänkt göra en av de få lediga helgerna jag har innan lucia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar