onsdag 19 september 2012

Lite lätt kaos...

Känns som om jag lever i ett mildare kaos just nu... Hur mycket jag än får undan på att-göra-listan tror jag att det fylls på dubbelt från andra hållet. För tillfället är det packlistan som för tredje gången det här dygnet görs om. Det är framför allt svårt att begränsa sig så det man packar känns rimligt.

Vädret är ju en aning varierande som synes här: Väder Ramallah

Dessutom finns ju vissa begränsningar i hur man bör klä sig - inte för avklätt, genomskinligt och tajt är det som gäller, vilket innebär att en hel del i min garderob blir diskvalificerat. Nåja - jag har några dygn till på mig att strukturera om innan resväskan slutgiltigt måste stängas inför avresan.

Jag har känslan av att jag just nu fokuserar på fel saker, men kan inte riktigt komma på vad jag ska prioritera istället för vad jag just nu håller på med. Hoppas ju att det är resfebern som får mig att känna mig betydligt mindre strukturerad än vad jag faktiskt är. Det positiva är ju trots allt att jag har 2,5 dagar till på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar