lördag 22 september 2012

Arlanda nästa

Efter de senaste dagarnas packningsförsök kan jag nog bara inse att packning och jag - vi är väl inte direkt bästa vänner :-) Nu är dock resväskan stängd för sista gången innan avresa - med så pass annorlunda och varierande innehåll som toalettpapper och ficklampa samt kläder för de flesta scenarier (hoppas jag) - och det är faktiskt rätt skönt.

Det är ju mindre än ett dygn till avresa, faktiskt är det så att den här tiden i morgon har vi landat och är troligtvis på väg till Ramallah där vi ska bo största delen av besöket. Om en halvtimme är tåget på väg till Arlanda med mig som passagerare och det innebär att jag snart träffar mina medresenärer som förmodligen har lika mycket resfeber som mig.

Ändå är det skönt att vara på väg, eftersom när jag väl är på Arlanda innebär det ju att resan har börjat och då blir det som det blir. Jag är ändå en aning nervös för i morgon bitti går flyget vid 6, vilket innebär att vi bör vara i terminalen vid 4. Det är tidigt för de flesta, men extremt tidigt för undertecknad som ju är fröken morgontrött... Tur att det är flera som ska med och som kan se till att jag åtminstone står på benen och kan boarda planet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar