söndag 11 mars 2012

Fortsättning följer...

I januari gick ju en tand sönder när jag bet i en Kellogg's bar. Tanden strular tyvärr än, men jag måste faktiskt ta chansen att berömma Kellogg's. Jag förstod väl nästan att jag inte skulle få någon kompensation, eftersom jag inte sparade innehållet så att de kunde analysera vad som var fel, så döm om min förvåning när jag får ett brev där jag hade fått 300:- som kompensation samt 100:- i värdecheckar. Imponerande av ett sådant stort företag och dessutom gör det ju att jag kommer ur detta med en positiv känsla för deras varumärke.

Den här helgen har annars mest handlat om att plugga. Jag går en utbildning i ekonomistyrning och eftersom tentan nämar sig var det bara att sätta igång med intensivt pluggande. Men det känns som om det var en ganska felvald helg. Idag bara blev det en slalomvinst och silver samt brons i herrarnas masstart i skidskytte-VM. Nu har jag därför valt att lägga undan plugget ett tag och se om det kan gå bra för damerna också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar