söndag 5 juni 2011

Nu blir det till att laga mat...

I början av helgen (tänka att det redan är söndag igen och bara en dag kvar av ledigheten) fick jag ett sms om att jag skulle hämta mitt paket från Buzzador (www.buzzador.com). Paketet var rejält tilltaget och lite otympligt, men jag fick hem det utan missöden...

I paketet låg en kockkniv, en stekpanna, en treliters och en 1,5 liters kastrull från OBH Nordica. Dennna gång fick jag betala en liten egenavgift för att delta och det förstår man ju när man ser kvalitén på grejerna. Det är ju inte bara att ge bort så dyra produkter kan jag tänka mig.

Redan innan jag har börjat använda grejerna (de står för närvarande i mitt diskställ) är jag imponerad av balansen i kniven. Ska bli kul att börja använda den och de andra tre sakerna och se om de verkligen lever upp till sina ambitiösa löften. Jag återkommer til detta när jag har börjat använda allt i köket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar