torsdag 13 januari 2011

Grattis...

Nu har jag dragit 4 vinnare av Clinidermboxarna som jag har kunnat lotta ut tack vare att jag är en buzzaador (se med på http://www.buzzador.com/).

De rätta svaren var:
Vad heter Cliniderms utvecklingsansvariga?
Dr Izabela Buraczewska
Hur många produkter finns det för ögon & läppar?
3st
Vad kallas Cliniderms multifunktionella komposition?
Skin Protection System™


Vinnarna är:
Maria, Malin, Jeanette & Monica med följande motiveringar:
Jag skulle gärna vilja vinna en gåvobox för att jag har inte skött min hud så särskilt bra den sista tiden. Fick mitt 4:e barn för 8 veckor sedan, så min hud har fått tagit stryk med vakna nätter och aktiva dagar. Att få prova dessa produkter hade satt guld kant på min vardag. Att få känna sig som kvinna och inte bara som mamma. 

Jag skulle jättegärna vilja vinna eftersom det skulle vara perfekt för mig då jag får väldigt torr hud på vintern. Har provat alla möjliga olika oljor och krämer utan något vidare resultat! Har tyvärr haft detta problem ända sedan jag var mindre. Därför skulle jag vilja testa detta för att se om mina torra problem försvinner.

Jag vill vinna för att jag känner att jag som trillingmamma varken har råd eller tid att lägga en massa tid och pengar på mig själv. Denna vinst skulle betyda mycket för mig på många sätt men framför allt att få en stund för mig själv att njuta.
Det skulle vara roligt att prova hudvård som går att få tag i också på mindre ställen, eftersom de säljs via apoteket.
Grattis igen och jag hoppas att ni upplever att Cliniderm är en positiv upplevelse precis som jag har gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar